Lowlight Ghian, ett Kaizenprojekt

En blogg om teknik- och företagshistoria med fokus på 50-tals Karmann Ghior och tidstypisk motortrimning.

måndag 23 december 2013

En riktigt god jul

Jag vill passa på att önska läsekretsen en riktigt god jul med denna bild från Svenska Volkswagens historiska arkiv.
Upplagd av Tobias L kl. 08:50
Skicka med e-postBlogThis!Dela på XDela på FacebookDela på Pinterest
Etiketter: Karmann Ghia, Volkswagen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Visa mobilversion
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Bloggarkiv

  • ►  2017 (1)
    • ►  feb. (1)
  • ►  2016 (2)
    • ►  jan. (2)
  • ►  2015 (82)
    • ►  dec. (3)
    • ►  nov. (5)
    • ►  okt. (1)
    • ►  sep. (8)
    • ►  aug. (9)
    • ►  juli (8)
    • ►  juni (6)
    • ►  maj (8)
    • ►  apr. (8)
    • ►  mars (8)
    • ►  feb. (8)
    • ►  jan. (10)
  • ►  2014 (112)
    • ►  dec. (10)
    • ►  nov. (8)
    • ►  okt. (9)
    • ►  sep. (8)
    • ►  aug. (11)
    • ►  juli (9)
    • ►  juni (9)
    • ►  maj (9)
    • ►  apr. (9)
    • ►  mars (8)
    • ►  feb. (10)
    • ►  jan. (12)
  • ▼  2013 (149)
    • ▼  dec. (9)
      • Gott Nytt År
      • Denzel i Sverige?
      • Sällsynt sanning
      • 30 hästaren, bättre än sin efterföljare?
      • En riktigt god jul
      • Ett steg framåt för bromsarna
      • Snabbare än en sportbil
      • Prototyptrimning
      • 50-tals värsting: Weber 40 DCM 2
    • ►  nov. (9)
    • ►  okt. (9)
    • ►  sep. (13)
    • ►  aug. (12)
    • ►  juli (14)
    • ►  juni (2)
    • ►  maj (13)
    • ►  apr. (13)
    • ►  mars (15)
    • ►  feb. (19)
    • ►  jan. (21)

Om mig

Tobias L
Visa hela min profil

Populära inlägg

  • Piston clearance for the 69,5 mm WW crank
    So, at assembly it was clear that the my stock pistons from early 1957 did not fit as-is. At first I did modify the pistons according to Okr...
  • Okrasa and the Karmann Ghia
    1956 installation of the Okrasa kit in a Karmann Ghia Already in the 1950's it was obvious that there was a gap between appearance...
  • The origin of VW tuning – Type 174A, 1942-1943
    The Type 174A engine. From this angle it looks like a pretty normal kdf engine with dual carbs. The last in the row of Sturmboot pr...
  • The origin of VW tuning – Type 170, 1942-1943
    Basic data for the type 170 engine dated 1943. As can be seen the original compression ratio of 5.8 was retained despite the use of a ...
  • The blog will soon re-open!
    Thanks to a generous blog-reader in Central Europe I have come across some very interesting material related to the early attempts of mak...
  • What you always wanted to know about the WW Okrasa kit
    The launch of the Wolfsburg West Okrasa kit was a game changer in the world of VWintage Speed. With a complete kit to a competitive ...
  • The origin of VW tuning – Type 171, 1942-1943
    A prototype of the type 171 Sturmboot engine dated 1943 Next in line for the air-cooled Sturmboot project was project 171. This t...
Temat Enkel. Använder Blogger.